اسلایدر

دیمتئو : استوریج مننژیت دارد
هواداران چلسی

روبرتو دیمتئو تایید کرد که استوریج از بیماری مننژیت رنج می برد.هر چند مربی آبی ها گفته است که او به زودی بهبود میابد و امیدوار است که در بازی های المپیک همراه با تیم المپیک بریتانیا شرکت کند.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،سلامتی و تندرستی مهاجم جوان چلسی در ردیف بالاترین مشغله های روبرتو دیمتئو برای فصل آینده قرار دارد.او تاکید کرد که باشگاه حمایت های لازم را از دنی استوریج کرده است.

دیمتئو در کنفرانس امروز بعدازظهر امروز گفت : "او دچار مننژیت ویروسی شده است.من با دنی صحبت کردم و او هم اکنون احساس بهتری دارد.بهبود او به خوبی پیشرفت میکند و  امیدوارانه به زودی خوب میشود و قادر خواهد بود که به المپیک لندن ملحق شود.سلامت او سوال روزانه ی بیشتر مردم،خانواده اش و ما می باشد."

روبرتو دیمتئو افزود : " او هر پشتیبانی ممکن را از سوی ما دریافت کرده است،از روز اول بیماریش ما یک پزشک برای او قرار دادیم و ساعت به ساعت از وضعیت او آگاه می شویم.او در تعطیلات احساس ناخوشی کرد و بیمارستان منتقل شد."

استوریج نیز امیدواری خود را برای شرکت در المپیک تایید کرد.

دنی استوریج گفت : " تیم پزشکی چلسی همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارند وهمراه با دیگر پزشکان و پرستاران بیمارستان سنت ماری درکنار هم جمع شده اند و همه چیز را زیر نظر دارند."

وی افزود : "خوشبختانه من احساس بسیار بهتری دارم و در مورد رسیدنم به بازی های المپیک خوشبین هستم."

استوریج آینده دار در پایان گفت : "من بسیار خوش شانسم که این همه پشتیبانی و آرزوی سلامتی دریافت کرده ام.می خواهم از تمام کسانی که به من پیام دادند تشکر کنم."

ما نیز امیدواریم که این مهاجم جوان به زودی سلامتی کامل خود را بدست آورد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:دیمتئو : استوریج مننژیت دارد,
ارسال توسط مصطفی بختیاری